top of page

בדיקת ביטוחים פרטיים (כיסוי ביטוחי)

עודכן: 12 בספט׳ 2021

מערכת הבריאות בישראל נחשבת למפותחת ביותר, סוציאלית מאוד ונותנת מגוון שירותים מתקדמים ומקצועיים לאזרחי המדינה.


לצד היתרונות של המערכת, היא נמצאת תחת עומס רב. מדו"חות משרד הבריאות על זמני ההמתנה לניתוחים רבים יכולים להגיע ל-3 עד 9 חודשים ולעיתים אף ליותר מכך בחלק מבתי החולים.


זמני ההמתנה לייעוצים פרטיים בחלק מקופות החולים גם הם ארוכות ויכולות להגיע למספר חודשים כתלות באזור המגורים ובזמינות הרופאים המומחים באזור או בתחום מסויים.

אלו תחומים בהם ישנו מענה במערכת הבריאות שלנו, אך ישנם תחומים בהם אין מענה או שהמענה מותנה בקבלת אישורים פרטניים כגון תרופות שאינן בסל הבריאות, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל ועוד ועוד.


די באותם פרסומות או כנסי התרמה לאותם מקרים מכמירי לב לאותם חולים שאינם מצליחים לקבל מימון לטיפול במחלתם.


לכן, כדאי מאוד לבצע בדיקת ביטוחים פרטיים ולראות מה עוד אתם צריכים לכסות או לדאוג לו לעתידכם, כמו למשל ביטוח מחלות קשות.



בדיקת ביטוחים פרטיים
בדיקת ביטוחים פרטיים


כיצד יכול ביטוח בריאות פרטי לסייע למבוטח?


ביטוח בריאות פרטי, כאשר הוא נעשה בהתאם לצורך האישי של האדם, יכול להיות חיוני ביותר. אם נבחן את הכיסוי שמעניק הביטוח לטיפולים מיוחדים מקבלים מענה במערכת הממלכתית, לתרופות שונות, שאינן כלולות בסל הבריאות, נוכל לראות כי ישנם מקרים בהם הביטוח יכול להציל חיים או לשפרם באופן משמעותי.


מקרים בהם נדרשת הטסה רפואית לחו"ל, התייעצות עם רופא בחו"ל או מגוון רחב של מקרים שאינו מקבל מענה במערכת הבריאות שלנו. אך לפני שבוחרים ביטוח, יש כמובן לבצע בדיקת ביטוחים פרטיים.


מעבר לכך, מעניק ביטוח הבריאות הפרטי כיסוי על ניתוחים שונים.


בתקופות בהן העומס על מערכת הבריאות עולה, עלולים החולים להמתין שבועות ואף חודשים לניתוח. במקרים אלו נועד ביטוח הבריאות הפרטי לקצר את זמן ההמתנה ואף לסייע בבחירת רופא מומחה שיתכן ואינו נמצא בהסדר עם קופת החולים.


רכישת ביטוחים פרטיים - קבלת החלטות נכונות באמצעות בדיקת ביטוחים פרטיים


פעמים רבות המבוטחים נמנעים מקריאת האותיות הקטנות משום שהקריאה קשה, השפה לא ברורה והתנאים מורכבים ומבלבלים.

בנוסף, לאחר בדיקת כיסוי ביטוחי עשויים מבוטחים רבים לגלות מצב של כפל ביטוחים פרטיים, כך שהם משלמים על מספר ביטוחים כאשר ברגע האמת יוכלו לקבל פיצוי או החזר רק מביטוח אחד.


ברור כי מצב זה אינו משתלם וכי יש להימנע ממנו. אם לא די בכך, ישנם מגוון סוגים של ביטוחים ומגוון חברות שמציעות הצעות שונות.


כדי להצליח לקבל את ההחלטות הנכונות בנוגע לנושא כה חשוב, רצוי מאוד לפנות אל יועצים שמתמחים בתחום הביטוחים הפרטיים, בדגש על יועצים שאינם סוכני ביטוח ושיקול הדעת שלהם בנוגע לייעוץ אינו מוטה מהעמלה אותם יקבלו מחברה כזאת או אחרת.


אנו בחברת היועץ שלי מבית מלמד יועצים, מתמחים בתחום זה ומספקים בדיקת כיסוי ביטוחי, ייעוץ בלתי תלוי שאינו כרוך ברכישת ביטוח, אינו ממליץ על מוצרים מסויימים ו/או משווקים/סוכנים שונים.

פירוש הדבר הוא שאנו מבצעים עבור לקוחותינו את כל הבדיקות הרלוונטיות ומספקים ייעוץ מקצועי כאשר התמורה היא מהלקוח בלבד ולא "בחינם" תוך קבלת עמלות מחברות הביטוח...


במסגרת הייעוץ נבדוק בבדיקה ראשונית האם אתם בכלל צריכים ייעוץ, ורק במידה וכן, נשף לכם את פוטנציאל החיסכון ואת עלות הייעוץ כך שתוכלו לקבל החלטה שקולה ללא כל התחייבות מראש עבור בדיקת כיסוי ביטוחי.

במקרים רבים תוצאת הבדיקה הראשונית מראה כי כלל לא נדרש ייעוץ, שבמילים אחרות משמעותו שקיבלתם ייעוץ ללא עלות, ובמקרים אחרים ישנו פוטנציאל חיסכון חודשי שמסתכם במאות ואף אלפי שקלים מדי חודש.






0 תגובות
bottom of page